joi, 17 decembrie 2009

"Intotdeauna ai gasit o cale...

... sa-mi rasucesti cutitu-n rana, sa-mi amintesti tot felul de lucruri pe care le credeam uitate de mult, si asta tocmai cand mi-e lumea mai draga."

" Nu te-am intrebat ce mai faci. Esti la fel de frumoasa? Iti mai miroase pielea a lapte? Te mai trezesti zambind? Mai imbratisezi perna ca sa ma faci gelos? Mai ai alunita aia mica si pitita sub san? Pun pariu ca e tot acolo si ca n-a mai sarutat-o nimeni de mult. Uite, iti dau cuvantul meu ca am sa repar nedreptatea asta. N-am sa mai stau mult aici, trebuie sa-ti marturisesc ca imi e cam frica de iarna. Nu ma crezi, stiu. Cum sa-mi fie mie frica de ceva? Parca te vad cum zambesti, nu, nu, razi cu pofta acum, asa-i? Ei bine, cred ca ,dupa atatia ani, e vremea sa afli ca mi-e frica de cateva lucruri. E adevarat, nu am probleme nici cu soarecii, nici cu paianjenii, nici cu serpii, pun pariu ca sunt in stare sa trag de coada si un crocodil de Nil, dar mi-e urat la gandul ca o sa vina iarna, iar eu voi fi tot aici, chinuindu-ma sa sparg lemne cu inelul de la tine pe mana. [...]

A fost odata, alaltaieri, pe la ora 5, o liniste care m-a facut sa plang....

*to be continued*

n.red. motivul pentru care nu ma opresc din postat fragmente din carte este ca nu stiu ce vreti. Am primit doar 3 voturi: 2 pro si unu contra. Restu' ati tacut; si pana cand nu se "inchide poll-ul", o sa continuu sa scriu, de dragul Corinei si al lui Bogdan....

Muhaha!? :P

P.S. Don't jump to conclusions: nu e un roman de dragoste, I swear!
P.P.S. A fost lume pe la mine prin camera, si ne uitam pe blog si-l vroiam putin mai craciunos. O sa-i schimbam din nou hainele dupa sarbatori.
So, for those of you who are against the pretty holiday spirit: hush, hush!

2 comentarii:

  1. ....da linistea e apasatoare, dureroasa, dar purificatoare zic eu...:-?

    RăspundețiȘtergere
  2. ei bine, e deghizat foarte bine intr-un roman de dragoste...unul fara happy ending, or begining. oricum, continua ceea ce faci...nu citesc eu carti, dar nici neterminate nu las:)

    RăspundețiȘtergere