joi, 31 decembrie 2009

Oh, young cat...



Oh well...Nu mi-ar strica sa iau niste lectii de reading with my eyes shut de la this guy up here. Caci, vorba aceea, "timpul nu mai are rabdare" si sesiunea alearga spre mine cu bratele deschise si sprancenele inconvoiate. Si vorba cealalta, I'm only human. Si am fost lenesa pana acum, si acum mi-e frica de mor si trebuie sa citesc.
Si, fir-ar ea de situatie, mai am si un diem to carpe si stresul ma fugareste cu pietre si diem-ul ramane necarpe-uit si that makes me oh, so sad!

:-<

A-bu!

2 comentarii:

  1. but we all feel tha same...hugs...sesiunea asta vrea sa ne dea suturi multe in fuduri...i'm fuckin'scared too, but.....aa..sa nu uit andra...am adus de la severin o carte pe care vreau sa ti-o imprumut:)

    RăspundețiȘtergere
  2. @Corina: Da,da,da,da,da! Sa nu uiti. Probabil o sa ti-o restitui foarte tarziu ( Adina stie :">), dar sa nu uiti! :D

    RăspundețiȘtergere