sâmbătă, 12 decembrie 2009

..lucruri marunte..

10 dimineata, ma trezesc....deschid caietul de biofizica...GREAT.....il las...desfac o portocala...ana imi zice"uite ninge!bucura-te"..eu vazand 2-3 fulgi rataciti zic: "ana...lasa...bullshit".....manac din portocala si imi las privirea sa se piarda pe fereastra..privesc....si tip"NINGEEEEE!!!!"...Si ce daca nu am cui sa-i trimit sms "arunca-ti ochii pe geam si minuneaza-te" sau deseara nu o sa-l am pe el sa mergem in parc,sa mergem sa vedem luminitele, sa mergem la targul de cadouri....ete floshc..deseara nici nu o sa mai ninga si O SA INVATZ LA BIOFIZICA..... :-j
Dragi prieteni, nu va luati dupa mine ca eu mereu bat campii, e minunat cand ninge! O zi mirobolanta!!!!!



portocala + fulgi de nea+ luminite- el=???............rageee.. :)))))))(astept rezolvari)

4 comentarii:

  1. Inmulteste cu minus 1 si schimba semnul ecuatiei, sau treci necunoscutele intr-o parte(el) si pe ragee in partea cealalta ca sa devina cu minus si o sa iti dea: el=portocala cu fulgi de nea si luminite fara ragee:D
    merry christmas

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Dragos: good answer, mie mi-a placut :P
    Si in severin ninge, inca nu s-a depus zapada da trag nadejde si sper in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Hmm... eu as gandi altfel ecuatia.
    As tine cont de prioritatea operatorilor; din moment ce nu ai decat adunari si scaderi, ele se pot efectua din aproape in aproape.
    Ai mai intai o adunare: portocala + fulgi de nea.
    Sa ne gandim... niste fulgi de nea pot sa iti dea.. o portocala congelata.
    Apoi, ai portocala congelata + luminite. Luminile nu pot sa influenteze prea mult portocala congelata, teoretic. Insa sa presupunem ca luminitele pot sa decongeleze portocala. Din pacate, in urma acestui proces, portocala o sa devina mai nasoala la gust -> mai putin zemoasa si mai fibroasa.
    Apoi, ai o scadere: portocala naspa - el.
    Dar stim ca nu exista niciun el in viata ta, deci el=0 - element neutru.
    Deci solutia ecuatiei este: o portocala nasoala si flescaita. Ceea ce cred ca inseamna ca, deep down inside, pentru tine, acea portocala n-a avut un gust foarte bun.
    De asemenea, arata cum chiar si un 0 (el) poate avea o contributie foarte mare in rezultatul unei ecuatii simple.

    RăspundețiȘtergere
  4. ooo you all made me simle....that's why i love you
    >:d<

    RăspundețiȘtergere